Kus te ka ei oleks, seadke end valmis: olgu siis sõiduks lähimatesse mägedesse või sootuks teisele mandrile kaugeid uusi kultuure avastama. Vahemaa ei ole probleem tänu kütusepaagile, mis mahutab 33 liitrit. Töökindlus? R 1200 GS Adventure on töökindluse kehastus – ja päris kindlasti on see mudel end tõestanud ka mootorrattamaailmas.
Seda osaliselt tänu mõnele omadusele, mis on muutunud juba peaaegu sama legendaarseks kui ratas ise. Võrreldes R 1200 GS-iga on kliirens 20 mm suurem. Täiuslik ergonoomika, optimaalne ülekanne igasuguse maastiku läbimiseks. Ja raam, olgu siis täielikult koormatud või mitte, võimaldab pakkuda põnevust kaasreisijale ja üllatada teie ees sõitjaid. Kivikesed? Kukkumised? Kaitsekatted teevad oma töö! Sõitke edasi! Spetsiaalvarustuse hulka kuuluvad maastiku-ESA ja -ASC, mis on jätkuvalt ületamatud. Nende motoks on pidurdamatus.
Selle ratta pidurdamatut loomust rõhutab veelgi uus DOHC-mootor*, mis näitas esimest korda oma muljetavaldavat jõudlust legendaarses rattas HP2 Sport. Praktilistel kaalutlustel pöörati mudeli R 1200 GS juures pöördemomendile suuremat tähelepanu kui võimsusele. Ja seda on tunda. Pöördemoment 125 Nm pööretel 6500 p/min on üks asi, kuid oluliselt suurem pöördemoment vahemikus 5000 p/min on kohe tunda. Võimsust on suurendatud kuni 92 kW-ni (125 hj) pööretel 7750 p/min.
Ülimat sõidumõnu rõhutab väljalaskeklapiga uue väljalaskesüsteemi võimas hääl, mis ei saa mitte meeldida – nii et tehke proovisõit juba täna!
* DOHC = topelt ülanukkvõll, kaks ülanukkvõlli silindri kohta.
Allikas: United Motors